טלפון: 072-3970785
פקס: 03-9336274

חברות עפר גדולות

מהן חברות עפר גדולות ומה מאפיין אותן?

קיימות חברות עפר שיכולות להתמודד עם עבודות בהיקפים שונים ובדרישות שונות, ולא כולן יכולות לבצע כל סוג וכל היקף של עבודה. קבלני עבודות עפר וחברות עפר גדולות יכולים להתמודד בהצלחה עם עבודות עפר גדולות ומשמעותיות. הם יודעים לעבוד עם כל הקרקעות, יש ברשותם את כל ציוד הצמ"ה הדרוש לביצוע עבודות עפר ולרוב מדובר גם בציוד החדיש, המתקדם והיעיל ביותר. עבודות עפר מצריכות ידע בהנדסות שונות ובאשכולות ידע שונים. מדובר בעבודות מורכבות מאוד ובעלות השלכות משמעותיות מאוד על כל מי שיבוא במגע עם העבודות העתידיות, לכן בחירה בחברה הנכונה הינה בעלת השלכות אדירות מבחינה כלכלית ומבחינה בטיחותית.

ניסיון שלא יסולא בפז

אחד הפרמטרים האנושיים החשובים ביותר בבחירה קבלן עבודות עפר הוא כמובן רמת הניסיון שלו ושל אנשי המקצוע שהוא מעסיק. יש עיסוקים שבהם ניתן לעסוק ומלאכות שניתן לעשות גם ללא ניסיון אמיתי גדול ורחב. ביצוע עבודות עפר, ובעיקר בהיקפים גדולים, מחייב ניסיון של שנים רבות, ניסיון עם כל סוגי הקרקע וניסיון בביצוע פרויקטים בהיקפים שונים ובעלי דרישות שונות. אם אין חכם כבעל ניסיון, במקרה של עבודות פיתוח למיניהן, זה נכון עשרות מונים. חברתנו הינה חברה בעלת 30 שנות ניסיון וידע שעובר מדור לדור.

ציוד צמ"ה מגוון

חברות עפר גדולות צריכות להיות לא רק בעלות ההבנה ובעלות הידע והניסיון בכל סוגי העבודות והקרקעות הרלוונטיים, עליהן להיות גם מסוגלות לבצע אותן ברמה הטכנית והמכאנית. ציוד שונה נדרש לכל עבודה, ומכיוון שלכל פרויקט יש דרישות שונות והוא מציב בפנינו מכשולים שונים שעליהם עלינו לגבור, החברה חייבת להיות בעלת כל הכלים הרלוונטיים. מדובר בציוד ובכלי פינוי, חפירה, חציבה, הידוק, שינוע, ישור – ועוד. אם לחברה אין את שלל הציוד, הרבה פעמים היא תיתקל בדילמות שיהיה לה קשה מאוד לפתור.

"חברה לעבודות עפר ופיתוח – גיא שובל בע"מ" מבצעת עבודות עפר בסקאלות גדולות ואנו בעלי כל ציוד הצמ"ה הרלוונטי. ניסיוננו האדיר ושלל בעלי המקצוע המנוסים שלנו יעשו עבורכם את העבודה האפשרית הטובה ביותר. עם לקוחותינו נמנים בין היתר משרדי ממשלה גדולים ולקוחות גדולים אחרים, וכן גם לקוחות פרטיים. ניתן לקרוא עלינו יותר כאן. צרו איתנו קשר בטלפון 052-2509061 או 03-9325052 לקבלת שירות אישי וכל המידע לו אתם זקוקים.

צרו קשר

גיא שובל בע"מ
חברה לעבודות עפר ופיתוח

הורדים, כפר סירקין, פתח תקווה

טלפון: 072-3970785
פקס: 03-9336274
gshoval2912@gmail.com
לפרטים נוספים חייגו