טלפון: 072-3970785
פקס: 03-9336274

מחיר אבנים משתלבות

עבודות ריצוף באבנים משתלבות

אבנים משתלבות עשויות מבטון ומספקות פיתרון עמיד ונאה מבחינה אסתטית למגוון שימושים שונים. ניתן לבחור אבנים משתלבות בכל מיני גדלים, צורות וצבעים. משתמשים בהן גם לצרכים פרטיים וגם לצרכים ציבוריים, וניתן לרצף איתן מדרכות, גנים, גגות, כיכרות, שבילים – ועוד. אבנים משתלבות מחירן משתנה בהתאם לסוג האבן וכמובן לסוג ולהיקף העבודה, ויש להיוועץ עם אנשי מקצוע על מנת לקבל אומדן מדויק יותר ובהתאם לדרישות הפרויקט שיש לבצע.

כיצד מבוצע ריצוף באבנים משתלבות?

הריצוף מבוצע כך שמתחת לאבנים קיימת שכבת חול שעברה הידוק על ידי הציוד הרלוונטי, או שכבת טיח. לאחר מכן מניחים את האבנים ומהדקים אותן באמצעות מכבש ובעזרת שכבת חול נוספת. אבנים משתלבות מייצגות פתרון עמיד מאוד, והן אינו זזות כלל, מכיוון שהחול המהודק מעליהן נכנס לשקעים שביניהן ולמעשה לא מאפשר להן כל תנועה או מרחב תמרון. כל ריצוף כולל שתי שכבות וחייב לעמוד בתו התקן של מכון התקנים הישראלי. חברה בעלת הציוד הרלוונטי והחומרים האיכותיים תוכל לבצע כל עבודת ריצוף באבנים משתלבות באופן אסתטי ובאופן שיחזיק לטווח ארוך מאוד.

כל פרויקט לגופו

אנחנו נגיע למקום או לאתר שבו מבוקשת עבודת ריצוף ונבחן את המידות שלו, את סוג הקרקע, את התנאים באזור ואת דרישות הפרויקט. חשוב להשתמש באבנים איכותיות שיעמדו בתנאים שונים במרוצת הזמן. יש להתחשב בתקציב של הפרויקט, מכיוון שקיימות אבנים בעלי איכויות שונות, שמיוצרות באופן שונה ומחירן משתנה בהתאם.

עבודה עם הקבלן הנכון

ריצוף בשטח פרטי או בשטח ציבורי, ולא משנה באיזה היקף מדובר, מצריך את אנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר. עבודות ריצוף הן לא זהות, וכאמור, כל פרויקט לגופו. החברה צריכה להיות בעלת כל הציוד הרלוונטי, וכמו כן גם ניסיון רב וידע מעמיק. חברתנו בקיאה מאוד ברזי מלאכת הריצוף ותוכל לספק עבורכם עבודה אסתטית ועמידה במיוחד. ניסיוננו עשיר בכל סוגי הקרקע ובכל סוגי והיקפי הפרויקטים האפשריים.

"חברה לעבודות עפר ופיתוח – גיא שובל בע"מ" תשמח לעמוד לרשותכם ולבצע עבודות פיתוח שונות, לרבות עבודות אספלט, עבודות עפר, סלילת כבישים וריצוף באבנים משתלבות. צרו איתנו קשר בטלפון : 072-3970785. כמו כן, אנו זמינים לכל שאלה גם בכתובת האימייל שלנו - gshoval2912@gmail.com. וכמו כן גם בקישור הבא.

צרו קשר

גיא שובל בע"מ
חברה לעבודות עפר ופיתוח

הורדים, כפר סירקין, פתח תקווה

טלפון: 072-3970785
פקס: 03-9336274
gshoval2912@gmail.com
לפרטים נוספים חייגו