טלפון: 072-3970785
פקס: 03-9336274

מחיר עבודות פיתוח

מהן עבודות פיתוח ומה הן מצריכות?

"חברה לעבודות עפר ופיתוח – גיא שובל בע"מ" עוסקת בעבודות פיתוח שונות, לרבות עבודות עפר, עבודות אספלט וסלילת כבישים. כל עבודת פיתוח באשר היא דורשת ידע טכני והנדסי רב וציוד מכאני כבד, מתקדם ואיכותי. מדובר בכלים לפינוי פסולת, כלי חפירה, כלי חציבה, כלים להובלת החומרים השונים - ועוד. מחיר עבודות פיתוח משתנה כמובן מפרויקט לפרויקט וקיימת סקאלה רחבה מאוד של פרויקטים ומחירים – הכל תלוי בגודל הפרויקט, בסיווג הטופוגרפי, בצרכים הטכניים שלו, בנתוני השטח והסביבה ובעוד גורמים רבים שמשתנים שמייחדים כל פרויקט לכשעצמו.

עבודות אספלט וסלילת כבישים

אספלט הינו חומר נוזלי המתקבל כאשר מצבעים זיקוק לנפט גולמי ומפרידים בין האספלט עצמו לבין חומרים אחרים המרכיבים את הנפט. חברתנו מבצעת עבודות אספלט וסלילת כבישים, שבילים ומדרכות בכל רחבי הארץ. וודאי שמדובר במלאכה מורכבת, ועוד יותר כאשר מדובר בסלילת כבישים.

על הכבישים לשאת במעמסות כבדים, בהשפעותיהן השונות של עונות השנה המתחלפות, ובפרט בעונת הקיץ החמה, ולהחזיק זמן רב מבלי להתבלות. בעת מלאכת סלילת הכביש יש להתחשב בניקוז המים ובשלל סוגים שונים של מגבלות נקודתיות וחפצים בקרבת מקום, כגון רמזורים, מדרכה, קירות תמך, מערכת השקיה – ועוד.

פרויקטים שונים

כל פרויקט עומד לחלוטין בפני עצמו וכל מקרה לגופו. בשלבים הראשוניים אנחנו בוחנים את האתר, מאפיינים אותו ומשוחחים עם מזמין הפרויקט על מנת לברר מה הן המטרות ומהם הצרכים המדויקים. כל פרויקט מצריך כלים אחרים וחומרים אחרים, ועלינו להתחשב בתנאי מזג האוויר השוררים במקום, בתנאים הגיאולוגיים והגיאוגרפיים ובסוגיות טכניות שונות.

אנחנו מעסיקים את בעלי המקצוע הטובים ביותר על מנת לוודא שהעבודה שתבוצע תהיה מדויקת, תואמת את דרישות הפרויקט כפי שהוגדרו מלכתחילה, בטיחותית באופן שלם וכזאת שתחזיק לטווח ארוך מאוד. כל פרויקט שלנו מקפיד באופן מושלם על הוראות משרד הבינוי והשיכון.

אם אתם מתעניינים במחיר עבודות פיתוח, לרבות עבודות אספלט, סלילת כבישים ושבילים ועבודות עפר, צרו קשר עם "חברה לעבודות עפר ופיתוח – גיא שובל בע"מ"
בטלפון : 072-3970785. כמו כן, אנו זמינים לכל שאלה גם בכתובת האימייל שלנו - gshoval2912@gmail.com. או דרך הטופס באתר ונשמח לעמוד לרשותכם באופן מיידי ומלא.

צרו קשר

גיא שובל בע"מ
חברה לעבודות עפר ופיתוח

הורדים, כפר סירקין, פתח תקווה

טלפון: 072-3970785
פקס: 03-9336274
gshoval2912@gmail.com
לפרטים נוספים חייגו