טלפון: 072-3970785
פקס: 03-9336274

קבלן אבנים משתלבות

החברה שלנו מציעה לקהל לקוחותיה עבודות במגוון רחב של תחומים, ומשמשת במקביל גם בתור קבלן אספלט, גם בתור קבלן של ריצוף משתלב, וכמובן גם בתור קבלן לעבודות עפר ופיתוח. שורה של לקוחות פרטיים וציבוריים מרוצים ישמחו להמליץ לכם על איכות העבודה ועל אדיבות השירות של חברה לעבודות עפר ופיתוח גיא שובל בע"מ.

החברה מבצעת עבודות ריצוף משתלב איכותיות

במסגרת תחומי ההתמחות של החברה שלנו, אנו מבצעים גם עבודות ריצוף משתלב איכותיות ומקצועיות. שימוש באבנים משתלבות הנו חלק בלתי נפרד מתהליך הריצוף של כבישים, שבילים, כיכרות, חניות או חצרות. עבודת הריצוף כוללת הנחה של האבנים אחת בצמוד לשנייה על גבי שכבה של חול מהודק, וכן הידוק של האבנים אל החול בעזרת מכבש. רק עבודת ריצוף על ידי אדם מוסמך ובעל ניסיון בתחום צפויה להחזיק מעמד לאורך שנים רבות – בדיוק כפי שאתם מצפים שיבצע קבלן אבנים משתלבות בעל שם טוב בתחום כמו החברה שלנו.

שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר

חלק ממה שעוזר להבטיח עבודת ריצוף משתלב באיכות גבוהה הנו השימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. החברה שלנו עושה שימוש אך ורק באבני ריצוף משתלב שיוצרו על ידי מפעל איכותי. מדובר באבנים אשר עומדות בכל תקני הבטיחות ותווי התקן הנדרשים – דבר אותו חשוב לוודא עוד בטרם ביצוע העבודה. כמובן שאבנים אלו מגיעות במגוון רחב של צורות וטקסטורות, מה שמאפשר לכם להשפיע גם על העיצוב של התוצאה הסופית. מעבר לשימוש בחומרי הגלם הטובים, כמובן שהחברה שלנו מתמחה גם בעבודת הריצוף עצמה. התקנה בטיחותית ומקצועית של אבני הריצוף הנה אף היא חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה.

צרו קשר עוד היום עם החברה שלנו

חברה לעבודות עפר ופיתוח גיא שובל בע"מ זמינה לרשותכם בטלפון : 072-3970785. כמו כן, אנו זמינים לכל שאלה גם בכתובת האימייל שלנו - gshoval2912@gmail.com.  אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום לצורך בירור פרטים נוספים לגבי ביצוע עבודות אספלט, ריצוף משתלב, עבודות עפר ועוד. נשמח לעמוד לרשותכם לכל אורך התהליך, אז אל תהססו לפנות אלינו.

צרו קשר

גיא שובל בע"מ
חברה לעבודות עפר ופיתוח

הורדים, כפר סירקין, פתח תקווה

טלפון: 072-3970785
פקס: 03-9336274
gshoval2912@gmail.com
לפרטים נוספים חייגו